لعنتـــــ به من.

آخــــــــــــــــــــــر زندگــــــــــــی

خدایا اهل معامله هستی؟ . من جهنم را ندیده با زندگیم عوض میکنم . . . تو که زندکی مرا دیده ای ! نترس"ضرر"نمیکنی

لعنتـــــ به من.

تنها چیزی که این روزا میگم اینکه خدا لعنتم کنه

خدا لعنتم کنه اخه من که گفته بودم دیگه دل به هیچ کس  نبندم

خدا خسته ام اخه مگه من چیکار کردم که باید اینطوری تاوان پس بدم

خدا من گناهی ندارم توی مشکلم ولی هر کسی میاد و میره مشکلمو میکوبه تو سرم

خدا گناهم چیه که تی اسی هستم

خدایا دلمو دارن میسوزونن خدایااااا کجایی چرا جواب نمیدی

خدایا حالم بده داغونم ببین همه ی اشکام از ته دله دارم ناله میکنم توی تنهایی خودم

اخه کجایی خدایی دیگه نمیکشم بستمه خدایا 28 سالمه فقط زجرم دادی فقط

با درد و بدبختی گذشت چرا اوردیش تو زندگیم که اینطوری بازیم بده

چرا اخه مگه من با کی تا حالا بازی کردم؟

خدایااااااا دارم میسوزم تو رو خدا جوابمو بده خدا بسته

تو رو خدا دیگه نمیکشم بسته خدا تو رو به هق هق گریه هام بسته

این زجر و تموم کنن

 خدا جوابشون رو تو بده بگو بنده ای که من زدم دیگه زدن نداره بگو دیگه اذیتم نکن

بگو دیگه زجرم ندن اخه خدا من از چند طرف بکشم اخه مگه من بنده ات نیستم؟

اخه مگه من چیکار کردممممممممم بسته امه خدا این همه ادم دارن راحت زندگی میکنن

ولی من باید هر شبم گریه باشه هر روزم درد باشه اخه انصافت رو شکر

اخخخخخخخخ دارم میسوزم خدا لعنت به من لعنت به این زندگی که تو دادی

نمیخوامش نمیخوامشششششششششش بسته  تو رو خدا بسته این زندگی مال خودت

مال بقیه ادمات فقط دارم زجر میکشم.

خدا هر کس دلش برام سوخت هر کس بهم ترحم کرد هر کس بخاطر مشکلم داغونم کرد

لهم کرد هرکس منو بخاطر مشکلم گذاشت کنار باید جوابشو بدی به خودت قسم اگر جوابشو ندی

دیگه بهت خدا نمیگم دیگه صدات نمیکنم دیگه باهات حرف نمیزنم به خودت قسم.

داغونم کردن داغوننننننننن تمام وجودم داره میسوزه هر نفسم که بالا میاد انگار زخمه دلم

خداااااااااااااااااااااااااااااااا جواب همشون رو بده اگر ندی نامردی نامرددددددددددددددد

خدااااااااااااااااااااااااااااااا هر کی میاد تو زندگیم میگه به من اشتباه زندگیش بودم

جوابشون رو تو باید بدی چون تو خواستی من اینطوری باشم توووووووووووو

خدا داغونممممممممممممممممممممممممممممم داغوننننننننننننننننننننن

بسته دیگه این همه زجررررررررررر دارن زجرم میدن کسایی که با تمام وجودم عاشقشون بودم و هستم

خدا خداااااااااااااااااااااااااا خداااااااااااااااااااااااااااا خداااااااااااااااااااااااااااا چقدر ناله کنم؟ بستمه

من بنده ی توام دارن زجرم میدن لهم کردن تو باید جوابشون رو بدی

به من میگن اشتباه بودم اشتباهههههههههه  چون ترنس هستم .

نامردی اگر جوابشون رو ندی. فقط تو از حال من خبر داری.فقط تووووو.

نفرین نمیکنم فقط خودت جوابمو بده و فقط خودت جوابشون رو بده.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ حك شده در چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 18:45 توسط Alone |